oktoober 28, 2009

Kuule L, väga lahe oli mu arust see filmikas meil :)
Minu Raatuse eksponaadistaatus on viidud uuele tasemele.
Ning nüüd ma ei ole enam halb, vaid hea - kui eksisteerib selline asi nagu karma, siis ta kättemaksuks minu nädalaalgusele ei teind midagi in my face stiilis, vaid andis mulle uue võimaluse aidata kedagi, isegi kui selleks on oma netikoodide jagamine lambikatele.

Ning tahtsin D'lt, minu IT-kutilt 2te assja küsida, kuid ta läks pealinnas hoopis piljardit mängima. I got a feeling that he's seeing someone. That would be . . . mhhh . . . interesting. Aga ta lubas et tuleb paari tunni pärast tagasi ning kui ma nüüd mõtlen, siis see polegi mõeldav, sest muidu ma ei saa üldse ju magada kuna pean veel saksat chekkima pluss kell 6 pean olema juba TÜ peahoone ees.
Mhh - suureringiküsimus, kas ma leian endal aega üldse voodi jaoks?

Jaa hetkel on hea olla.

Jaa ma tahan et keegi mulle hetkel ütleks, et ma olen niiiii armas :) Ma mõtlen et homme tuleb pärast 6t A ka minu juurde ning ma ostsin ekstra riisi, et siis saaksin teha meile hommikuputru. Ma isegi ostsin piima!


Ning ma rääkisin et Mika on kohutav, siis olen ka mina kohutav, et terve päeva lasen oma peas eksisteerida tema laulul on and on again.




Ning Haaah - ma naeran - ma olen viimased 3 päeva naernud omaette - homme on ristimine ning see meie etteaste on niiiiiiii kreisi, et ma terve aja aind naeran laval.

Meenuski, et pean tegema endale veel a4'st maski oma maskiballiks.

Jah, teil on õigus, ma taas naeran siin!


Naerust kõveras punkt, kellest see läbi saab koma.

Kommentaare ei ole: