oktoober 05, 2009

Just realised - Vienna waits for me.

Kas ma võin alustada lauluga?

Nimelt sattusin ühele heale klassikale, millel tõesti on super sõnum. Just meie generatsioonile loodud. Ja tavaliselt ma ei kuula laulu sõnu. Kuid seekord võtsin aja maha ( nagu Billy'gi soovitab ) ning tegin seda.



Tõsiselt hea sõnum.

Mis siis uudist ka?
Uudiseid tekib alati, aind imelikult blogikirjutamise ajaks ei ole nad enam nii uued, et saaks uudisteks nimetada.

Sain täna oma esimese äripäeva - järgneva 2 nädala lemmikväljaanne. Nimelt sain selle võimaluse TÜ rebasekotist, mis räägitavalt, ja ka minu arust, on nigelam kui eelnevate aastate oma. Pm saime selle kätte viimasel septembri päeval - ja no tsau, osad sooduskupongid kehtisid ju ainult septembrikuus. Kui iseloomustada üldiselt seda ülioranži kotti - siis sõnum on nende reklaamlipikutega järgmine: Tudeng, tee ohutult sugu ning kobi Euroopasse, siin Eestis pole masu ajal midagi teha.

Tõin ühikasse ka Aliase ning vahvlimasina ära. Pidu.

Aah - whats the point to think up the subjects. Hetkel mul jutt ei jookse. Kuigi on toimunud asju ka.
Nt reedel oli S sünnipäev - väga lahe oli taas tuttavaid ( eriti LP'd ) näha.


JA sorri -tsautsautsau - ma ausalt ei saa hetkel kirjutada :D

Vb 3 kuu pärast taas.


koma.

5 kommentaari:

Maris ütles ...

vaatasid raudselt "13 going on 30" ja nüüd vännad seda lugu,haha:D

S ütles ...

tundub et ma pole ainus :D

Helena ütles ...

Tudeng, tee ohutult sugu ning kobi Euroopasse, siin Eestis pole masu ajal midagi teha

---
sõnum jõudis kohale :P
mul on tunne, et sinu kirjavabadust piirab viimasel ajal tekkinud inimeste hulk, kes on sinu blogist teadlikud. omad kogemused möödunud aastatega.

S ütles ...

jaaa - tead, tõsi, aga kas kogemused minu blogidega seoses või kogemused - su enda kogemuste põhjal?

Olen isegi kaalunud seda avalikulugemise piiramist :)

Helena ütles ...

enda blogi mõtlesin ikka. ma olin nii õnnelik seda kirjutades. kui aga teada said, kui palju seda loetakse või õigemini - kes loevad, ei olnud enam nii tore olla. kogu kirjutamise ja pihtimise mõte kadus. nii ongi blogi muutunud minu jaoks rohkem nagu enda näitamise kohaks. minu puhul konkreetselt muidugi :D