oktoober 15, 2009

Say tooga.

Tegelikult ei plaaninud ma täna siia seda sissekannet kirjutada. Tegelikult ma ei plaanigi otseselt blogide kirjutamist, või seda, et kui voodisse heidan, siis enne magamaminekut mõtlen, et nii - homme blogitan. Tegelikult ei tee ma üldse plaane. Miks?
Sest kui teen, siis need ei kuku hästi välja.
Näiteks tänanegi - pärast loengut oli plaanis 3 asja, millest jõustus 0.5 sündmust. St Esimesele, milleks oli kursaõdedega ristimise arutamine, ma hilinesin, viimane, klassiõdedega pidu, jäi ära, ja keskmine, graafika chekkimine - jäi ka ära. Jei.
Samas helistas taas M ja vist isus Zavoodis ning kutsus sinna ns. Aga seekord olin mina See, kes ära ütles. Puhtalt selle pärast, et olin end juba läppari taha sisse seadnud ning tekitanud fiilingu, et täna olen kodus.
JAp. Teglikult on mul homme töö ja esmaspäev on töö!!!, milleks võiksin juba natuke õppida - aga see plaan jääb nv'ks.
Nv jään Tartu, et õppida. Tartus selline asi nv'ti toimib, kodus aga never.

Eilseks ma ei teinud plaane, aga õhtu lõppes toogades Krooksus. Mulle üldse ei meeldi nimi Krooks - ja koht ei ole ka minulik. Toogalik. Aga väga fann oli seal niiviisi olla, sest no tegelikult olid minul ja A'l plaanitud toogad Klubi Maasika toogapeo jaoks. Aga seal oli nii "palju" rahvast, et olime sunnitud liikuma mujale.
LAhe oli - tutvusin uute tuttavatega ning riskisin ja vedasin oma väärikuse peale kihla mistõttu peaksin peagi tasuta pitsat saama. Nimelt võitsin kihlveo, väites et RHCP pole laiali. No c'mon - kes on nii naiivne, et seda üldse mõtleks. Inimesed võiksid rohkem lugeda minu blogi, et nad kõigega kursis oleks. Või siis oleksid võinud teha seda siis kui neil oli võimalus.

Aga miks ma tahtsin sinna toogale minna? SEst mulle meeldivad stiilikad. JA kui tegevust pole, siis pead seda endale tekitama. Või olema spontaanne ning tegema asju siis kui tunned/Tead et selleks on aeg.

Muideks H, tahan sulle kunagi ühte kirja näidata. MInu kirjutatud kirja.
(( see oli random siia hetkel, aga vastasel juhul mul läheb meelest, kui ma räägin sinuga, et sa teaksid küsida ))

A ja homme H'ga folgile.

Väga rohkem tarka polegi öelda.
Ehk siis kuulata.

Jaa Mobyl pole midagi viga.

Kes seda üldse julges väita:/?

Punkt.

Kommentaare ei ole: