oktoober 23, 2009

Naljakas on teemaks

Mõtlesin et teeks kiirelt ühe sissekande, enne nv'd. Äkki selline nädalat kokkuvõttev?
Muideks, lõppemas on juba 8. nädal (( tavakoolides on järgmine nädal juba vaheaeg )) - siin möödub aeg ülikiirelt. Ja pm midagi asjalikku polegi väga teinud. Või olen?
Naljakas on just see, et kui keskkoolis oli iga päev pm 8st 3ni õppetöö ja see oli ikka TÜ'ga võrreldes intensiivne, kuid vastupidiselt oletusele oleks aeg pidnud toona just lenneldes mööduma. Huvitaval kombel, kui tagasi mõtlen, tundub nagu oleks siin kõik topeltkiire. Nt vaatasin just oma viimast Twiiti ning sellest oli juba 10 tundi möödas - mulle tundub nagu maksimum 3.

Teate kes on veel kohutavalt naljakas - Mika. Ta võib olla need 2 täiendit ka eraldi. Ehk siis lihtsalt kohutav ja lihtsalt naljakas. Kas peaksin midagi head ka veel ta kohta lisama?

Sain nädala alguses ühe muusikasaidi, mis on päris hea.

See nädal siis ma avastasin, et ükskõik kui metsa su toit ei lähe - Ketšup päästab kõik. Ketšup on kui kulinaariavalla aspiriin.
Lisaks tapsin Beethoveni, peaaegu oma läpaka ning alustasin III maailmasõja, valides taas riiki juhtima Hitleri. - Yes its all possible during one week.

Liitusin just karjäärilistiga - mõtlesin et oleks ülilahe kui saaksin mingile põhikooliealisele olla koduõpetaja nt matemaatikas. Tead, kui naljakas see ka pole, ma igatsen matemaatikat. Koolis ju oskasin seda ikka. Ning naljakas on ka see, et tõdesin kolmapäev, et inimesed, kellest ma selles valdkonnas olin selgelt üle, oskavad nüüd minust rohkem. Lihtsalt minu matemaatilised teadmised lõppesidki Phytagorase ning integraalidega - kuid mingid maaaaatriksid - nimi ise on juba nii tühi maa, et ma ei tea kas see on x'i või ks'ga.
Matemaatika juures on hea see, et lõpus ootab sind üks kindel vastus, pole oluline kuidas sa sinna jõuad, aga kui see vastus tuleb, sa tead et tegid õigesti. Reaalsuses nii tithi ei toimi. Sa pole juba kindel, kas tegutsed õigesti ning sa ei tea ka seda, kas tulem mille said, on õige. Reaalsusel puudub valem.


Music music mjuuuusik . . .

Leidsin midagi kiirelt.



No fence, kuid see nn video pilt pole kohutavalt naljakas vaid lihtsalt kohutav.
Kuid Ines on üks väheseid Eesti artiste, kes mulle meeldib.
Mulle meeldib ka klaver - klaver muudab laulud heaks.
See muidugi on trummjabass.


Originaalselt naljakalt kohutav punkt.

(( Kuule - sellel DnB'l polegi midagi erilist viga - ja Ines on ilusalt hea - bon siis ))

Kommentaare ei ole: