oktoober 17, 2009

Go with the flow

Hetkel vist olen Deliiriumis, kell on 4 miskit hommikul ning ma ei maga veel, kuigi olen ühikas juba. Ja käimas on nv, mis tähendab, et pean õppima esmaspäevaseks kt'ks.
Tegelikult teengi selle sissekande ns huumoriteemaks, et näha järgmine päev kui head juttu ma siis poolunesärkvel ajasin. Taustaks chillib Rhcp.

Pean ära mainima, et nii hea on, kui avastad inimesi, kelle puhul sa ei pea ise pidevalt rääkima, vaid on ka, mida kuulata. Esmatutvuste puhul see eriti ei kehti.

H'ga käisime folgil, ei, Sailormooniga. Ta oli Sailormoon. Mulle meeldivad Sailormoonid. Mulle meeldib H.

Praegu tahaks pitsat. Nagu kodutehtu pitsat. Mul tõsiselt on juba pikemat aega pitsanälg. Tellin järgmiseks nv'ks A'lt Vljndis.

Rhcp laulus käis läbi sõna "Bed" - vihjab millelegi - mu uneajale. Kasutan võimalust ja vist lähen magama.



Äkki see ei olnud ikka Bed?!? Im too off to check it.

Magav näljane mingi märk.

1 kommentaar:

Helena ütles ...

mina sind kaaa :)