oktoober 25, 2009

Eksellento!

Here i am, back where it all begun. Naasin siis Vljnd'st ning kokkuvõttes olen paar kilo raudselt raskem - sain kõike ning seetõttu ka sõin kõike. Tõdesin ka, et kui hästi/halvasti mul in my lovelife ka ei lähe, mul on seal alati varuvariandiks my number one fan. Mis sest et ta neljane, aga paadunud fänn.
Mõtlesin ka välja, et kui taas kellegagi kihla vean, siis tean nüüd mille peale seda teha.
Vljndis olles kogesin tädiga ka liivakasti efekti - kui sa räägid oma saladusi, saad vastu ka teiste omi.
Ja tagasiteel oli nii tore avastada, et ma polegi ainuke inimene, kes pole midagi korraldanud ning K'ga me võtame selle teema ette ning plaanime kursale stiilika. Eksellento!

Muideks S, lugedes su blogi jõudsin järeldusele, et sa ei peaks nii palju keskenduma sellele mida teised arvavad su kirjutistest. Neid ei pea kirjutama teistele lugemiseks, sa kirjuta neid siis kui sa tahad ja tunned, et vajad seda. Teistele tegemine rikub asja võlu ära. See kaotab -just-for-"Fun"- faktori. Vähemalt selline tunne jäi lugedes:P
Mina kirjutan seda kõike enamasti ikka enda jaoks. Pooled asjad on kahemõttelised, millest aind mina saan aru. Ka üks põhjus, miks blogi salastasin oligi see, et mu sissekanded kujunesid liiga avalikuks, pooled jutud polnud mõeldud lambikatele, st nad ei oleks sellest nagunii minu viisil aru saanud. Ka nüüdse lugejaskontingentiga ma ei saa seda garanteerida - kuid parem tunne on siiski.
:)

Muideks tegelikult ma plaanin minna veel millalgi ka duši alla, kuid polegi kellaaega ära otsustanud - ilmneb et siin ühikas on öösel kell 2 tipptund, kui inimesed on mõnusalt järjekorras.

Mhh . . tegelikult tahtsin midagi tähtsat veel lisada, aga nüüd läks meelest.
Ajaa - näed, see polegi oluline, aga homme siis saab kohe mu kampaania "Nädal ilma" läbi. Ehk nädal ilma orkutita st homme saan kohe naasta virtuaalreaalmaailma.
Aga kokkuvõte siis - Kui sõltuvuses ma sellest olen? Not much - viga pole Orkutis, viga on internetis ning arvutis, mis võimaldab kõike mõeldavat. Ja tegelt see nädal ilma kampaania on päris huvitav, peaks veel millestki loobuma. Ideid?

Muideks vahel võiksid inimesed mind kutsuda jalutama. I just feel for walking.



Avastasin et nr mjuusikboxarvuti polegi nii võimas. Aga minu mjuusikboksmaitse pole ka nii võimas.


.

Kommentaare ei ole: