oktoober 20, 2009

There's something about Thom Yorke.

There's something about Thom Yorke.

Mul tekkis täna väike mõte: On see võimalik, et kui inimestel pole enam midagi tarka vestluskaaslasele öelda või kõik teemad on ammendunud, kas siis tulevad mängu riided? Ehk mainitakse midagi teise välimusest, mida kiita?
Ja kui tihti tegelikult keskendume teiste välimusele? St proovige meenutada täna paari inimest, kellega te tegite midagi koos - nt kursakaaslane, õppejõud - mida nad kandsid täna seljas?
Sa pigem keskendud enda rõivastusele ning pead seda ülioluliseks kui sellele missugune su kaaslane välja näeb. Seetõttu ei huvita eriti kedagi ka sinu välimus.
ONs seal tõesti siis vahet? Või olen ma ainus egotsentriline egoist?
( Vana-Kreeka keeles pidavat "ego" tähendama "mina" )



There's still something about Thom Yorke.


Teeme hääletuse.
Tõstke kõik käsi, kes arvavad, et peaksin blogi tausta muutma.

Küsimärk.

5 kommentaari:

Helena ütles ...

kuna mul on hetkel tore loeng, kommenteerin kõik su postitused ära - kes sulle midagi su riiete kohta siis halba ütles :/ võid mulel oma mure kurta :)

S ütles ...

naer - keegi ei öelnud, tegelikult just vastupidi, aga humoorikaks tegi situatsiooni see, et need riided, mida kandsin, polnud uued st olen nendega varem ka , tihti ka Tartu vahel lippand.

Tartu jalgpalli digimuuseum ütles ...

minu arvates on riided VÄGA HEA vestlusteema. võib-olla arvas nii ka too isik :)

S ütles ...

täpsustades - neid inimesi oli too päev 3 - eri aegadel :P

Tartu jalgpalli digimuuseum ütles ...

mood on massidesse jõudnud :D