oktoober 09, 2009

Kindlasti DJ Joanna Gena

OR more like the wors dj ever, kui just neid raadiosaatejuhte saab võtta normaalselt, kes soovivad sulle "vallatut" nädalavahetust. Nagu halloo - mis sõna on vallatu? Eelmise sajandi ÕS'st leiab selle ka raskustega vast üles.
Oi ja kui nunnu ma olin ning kui nunnu veel oli see raadiotehnika, eriti arvutihiir - nunnuduse tipp. Hakkab lambist streikima, kui on vaja panna eetrisse järgmine lugu - muusika oli üldse asi, mis minu tunnist saadet üldse toitis.

Aga muidu oli lahe ja mmmm - olen siis kogemuse võrra rikkam? Sure do. Ja kui K küsis hiljem, et kas see saade rikkus siis mu tänase reede ning kui ma mainisin, et nooo lihtsalt tänu sellele ma ei saa koju täna ja mu tuttavad on kõik juba ära ning ma ei saanud M'ga kokku, siis kokkuvõttes ei kahetse ma ausalt ikkagi midagi ning ei masetse ühikas 3 seina ja ukse vahel. Puhta ukse vahel, sest üllatus üllatus, ma avastasin, et see nädal oli ju meie toa koristusnädal. Haha. Ja mina arvasin, et see on järgmine nädal.
Aeg lendab kiirelt siin - mnjaaaa.
Hetkel ongi meil A'ga pidu - muusika kõlab üleboksi ning teemaks on Ajax ja Chillit Bang Bang. (( Ja ärge arvake, et ma looderdan, lihtsalt ma tegin juba kõik, mis mu võimuses. ))

Msn on ka täiesti tühi - reede ju. Minu msn ka ju.

Täna saabus ka raha, millest läks pool juba arvete tasumisele. Aga no peaasi, et viivist, mis on võrdne kui häbimärgiga, ei tule enam.

Aa, ja muideks mu Äripäevasi ka ei panda pihta, nagu ma kahtlustasin välismaalasi, kes püüavad praktiseerida eesti lehtedega keelt. Lihtsalt ma polnud neid valvelauast küsinud, no ja neid oli seal kogunenud terve nädala jagu, sest uskuge või mitte, see ajaleht käib iga tööpäev.
Tegelt ma ikka kiikan oma postkastiboksi - nii lahe oleks kui keegi kirjutaks mulle :)

Mu aadress jätkuvalt Raatuse 22 - 549. Paki võite ka saata. Kõike paremat ka.

Aga see nädal oli kreisi - tegelt ma ise olin kreisi ning ma kirjeldan end päris tihti sõnaga kreisi ning ma avastasin Noorteraadios, et suudan ühe lause jooksul ka öelda no 5 korda maksimum sõna "kindlasti". Kindlasti te panite seda tähele, eks. Kindlasti te kuulasite ka mind. Kindlasti te üldse teadsite midagi tänasest saatest. Kindlasti te loete seda rida siin hetkel.


Mnjaaa - ( ei meeldi see sõna, aga L kasutab seda tihti )

(( Ma ei saa täna üksinda Aliast ka mängida - mul on ju aind 4 kaarti sellest alles ))



Tänane laul on Again by Flyleaf ja ma ei teagi kas see on uus laul, no aga ma lasin selle viimasena eetrisse kui n-ö uus laul. Ei teagi kas see tõi kastanid tulest välja or not, kui either way it made it or broke it.



Ilus tüdruk. Tahaks ka nii ilus olla.


Kindlasti punkt.

Kommentaare ei ole: