oktoober 17, 2009

Sundige mind õppima, palun

Internet ei aita õppida. Tähendab, ta aitab, aga ta ei lase.

Taas siis kirjutan siia, aga lihtsalt et lisada üks laul, mida ma pole siia veel riputanud, kuigi see on hea.



Sirvisingi oma blogi ning olen sunnitud tõdema, et see on paremaks läinud kui ta alustades oli. Ja hea on ka see, et ma regulaarselt kirjutan siia.

Täna oli youtubes palju uusi videosid ( mida ma ka sirvisin selle pärast et valmistun esmaspäevaseks suureks KT'ks eks ) ning siis oli ka BEP'i uus video Meet me Halfway. No tõesti - see video killed the song. Hea et suve algul sai mõõt sellest täis kuulatud.

Aa - ja uskumatu on ka see, et Aasias on alanud mingi poiss/tüdrukute bändide maania. Umb taas leidsin mingeid a la Backstreet boysi või siis Spice Girlsi taolisi uustooteid. Need on kohutavad, ma ei hakka nendega isegi huumorimõttes seda saiti risustama. MA tõsiselt loodan, et Aasia on siis läänest maas, mitte ees, sest vastasel juhul tuleksid need "vinged" koreograafiad ja laulud tagasi, mis vist? 90ndatel juhtisid muusikamaailma. Brrhhh.

Täna olen olnud terve päeva ühikas, põhimõtteliselt ka oma toas. Jumal tänatud et selliseid laupäevi tuleb ette vaid maksimum üks kord kvartalis, vastasel juhul samastun ma juba mingite virtuaalsõltuvuses japsidega, kes käivad õues ainult googelmapiga.

Aga hea on ka vahel üksi olla ning kuulata just selliseid laule nagu see, mis ma lisasin siia.

Ja täna ma magasin ka - nii nagu teised mu tuttavad juhtumisi harrastavad seda teha, kui mina teen . . . ma täpselt ei teagi mida, aga tean et olen üleval.
No ma olen seda järeldanud.


.

1 kommentaar:

Helena ütles ...

kuule arva ise kolm korda, miks ta paremaks läks - ja seda ka võid arvata, et kes soovitas :D