september 29, 2009

Im officially S'd.

Mhh. Tegelikult peaks kõik hästi olema. Ja olgem ausad - ongi ju. Koolis taas kõik laabunud ( homme saan loodetavasti ka rebasekoti kätte ), süüa ( sh õunu ) küllaga, raha - no pangakonto on plussis ikka veel mitte miinustes ning sociallife - väga ei karju - isegi üritan ühe projektiga liituda - näis mis sellest tuleb. Kuid ma ei tohi sellest rääkida, siis kui ma räägin endale millestki olulisest, ei juhtu/õnnestu see kunagi - pigem noh mitte nii nagu mina soovin.

Täna kõndisin päikseprillidega vihmavarju all. Tõsiselt - sadas vihma ja paistis päike. Tulemuseks oli ka ülitugev vikerkaar. Ehk viidates kunagisele taolisele H mõtteterale, ehk vikerkaar tõesti tähistab head uue algust.

Vaatasin ka GG'd.



See laul - leidsin youtube'st ning meenutab mulle pidevalt miskit. Laul mille taustal saad lasta fantaasial lennata. Süübib sinusse.


Tegelikult mul juhtus täna häid ja lahedaid asju ka, aga lihtsalt "feeling" owned me and killed the moment to talk about them right here right now.

Maybe i am not superstar but superstitious.


Superstitious dot.

Kommentaare ei ole: