september 18, 2009

Kui Muhamed ei lähe Madhouse'i, tuleb Madhouse ise ta juurde .

Et sellise pealkirjaga alustades ei plaani ma väita, et olen haige klubitaja. Lihtsalt kolmapäevl, aka The day, pidin midagi tegema ning asjalood kujunesid välja, et selleks tegevuseks oli CT. Lisaks oli seal Maaülikooli rebaste rets, mis tähendas et eeldada oli, et no paar tuttavat larhvi peaks ikka olema. AGA tegelikult oli hoopis paar võõrast nägu. Ehtne tunne, et Võrus - Madhouse. Tegelt ma pole ka Mädis nii palju tuttavaid vist ühel peol kohanud.

Haha - üks naine tegi just vasakpööret Raatuse tänavale.Tema jaoks tähendab vasakpööre seda, kui sa reastad oma auto keset teed, täpselt katkematu valge joone keskele. Sellega meenus, et L läbis sõidueksami - nii et palju õnne !

Eile käisin Zavooooooooooooodis ka. Ning seal PlinkPlonki. Tegelikult mulle ei meeldi blogis rääkida mida ma täpselt tegin jne, selleks on inimestel Twitter. Aga PlinkPlonkis keerutas Plaati mu Usundiloo õppejõud. Veits sürr. Samas toob ülikooli teema ikka sisse, et võrreldes keskkooliga, oleks tõesti imelik näha oma klassijuhatajat öösel Stereo Love'i mängimas. Samas see oli reggea muusika, nii et teistsugun jutt siis. Kuid väljaspool ülikooli elab igaüks oma elu, seetõttu ei ole siin midagi imelikku.

Blah blah blah - midagi tarka pole öelda.

See sissekanne skoorib küll mu edetabeli põhja.

L küsis ka, et kuidas siis 3. nädal kujuneb?
Peaks mainima, et seni hästi ( rõhk sõnal seni, kuna järgmine nädal on 3 tööd - haha ) kuid samas olen teinud ka kuhjaga lollusi, olles see kes ma olen. Või pigem mõeldes, et olen see, kes ma olen - paljud olukorrad seisavad just mõtlemise taga.

Ilm kisub vist ära - jutt ka sõltuvalt sellest.
Parem oma muusikavalik.

Eeem - just oli MTV'l mingi autasustamine. VMA vist - ehk parimate videode teema. Kuid see oli suurüritus, kus astusid üles ka a-listi staarid. Gaga oli üks neist. TA on ikka niiiiiii teistsugune. Ma ei oskagi öelda täpselt, mis ma ta esinemisest arvan. Lihtsalt kahtlustan, et tuleval kevadel lasevad kõik 13-aastased tšikid linna peal ringi alukate ning kalameestesaabastega. NO vähemalt klubidesse proovivad nad küll murda selles riietuses. Nüüd "täiskasvanuna" on tõesti õelalt naljakas muiata neid mitteveel18 klubitajaid. CT's puutusin ka ühega sõnaliselt kokku. MInu meelest järgnes sellele vastava dialoog:

S: Tere, mis su nimi on?
M: Mis sinu nimi on ?
S: Mina olen Sander, aga sina ?
M: Eeem, Saaa .. .. Sandra olen .
S: Oh, kui lahe, nagu Sander ja Sandra .
M: Kuule, on jah. Kuule kui vana sa oled?
S: Ma olen 17, ega sul midagi selle vastu pole ?
M: Eeee . . . ei, muidugi mitte.
(Järgneb M ehk Minu ülitantsuline lahkumine S juurest. Ikka muusikasse tuleb tantsida, isegi "kaaslast" hüljates )

Aam, ja te ei kujuta ette, kui raske oli CT'st lahkuda, oma 4,56 minutit võttis üle lävepaku astumine aega. Tõsiselt.

Enne, kui see sissekanne liiga klubiks muutub, postitan vaatemängu siis.


Mõtlesin välja - minu jaoks see etendus on kui hambahaldjas naaseb poksiringist.

Vaadake lõpuni, saate aru.
Sick?


Mõttekriips - .



Täiendan seda posti nüüd täna, 24.09.
See video mis GAGA'st tahtsin panna - pm seda raske toppida siia, kel aga huvi, youtube'igu Gaga vma 2009 paparazzi, ehk siis leiate midagi.
Lisasin hoopis Gaga Brown Eyes loo, mis ei ole üldse temalik. Ta plaadil Fame on päris erinevad žanrid, mis viitabki sellele, et plaat on tehtud läbilöögiks st ei ole jäätud ühe kindla stiili juurde, vaid eesmärgiks on olnud leid palju kuulajaid.

Kommentaare ei ole: