september 01, 2009

Tartu in my pocket

Tere!
Täna on 1(punkt) september, eile oli 31(punkt) august(punkt)
Eile oli aktus(punkt)
Üleeile ostsin kingad(punkt)
Ilusad kingad(punkt)
Ilusat koolialgust(hüüumärk)






Mhh . . . selline oleks olnud minu sissekanne M versioonis. Plusspooleks võib lugeda lakoonilisus ning lühidus, miinuseks aga "ülipõnev" sisu. Vb samas just lihtsuses peitub võlu ning nagu H ütles, siis less is more. Nii et soovitaksin siis M'l blogitamist katsetada.

Jätkan siis oma pikas ei-viitsi-kohe-lugeda sissekande stiilis.

Eile siis tõesti oli aktus ning mul isegi õnnestus koos H, He ja L'ga seda peahoones ka vaadata. Filmiti ja puha kuid arvatavasti telekasse ei saanud. Siiski kokkuvõttes poole parem st lühem kui keskkooli/põhikooli aktused, nii et teinekordki.
Pärast seda järgnes Kirjanduse ja kultuuriteaduse infotund. Vot see oli küll veits segane. Oma moodi segana st alguses oli kõik tore ja ilus, kuid kui ruumist välja astusid ning paartundi hiljem pärast muljetamist teiste esmakursuslastest tuttavatega jõudis kohale, et tegelikult me ju tunniplaani ei saanudki ning oota - millal meil üldse tund on ? Tegelt ma ei imestagi kui osadele mu kursuslastele see alles täna või homme muret hakkab tekitama. Tegelikult, kui minu tähelepanu ei oleks sellele punktile juhitud, panustaksin ma vist ise järgmisele nädalale, lootes naiivselt, et lähen kooli siis (( vabandust - nagu Lukas mainis - ülikooli mitte kooli )) kui tunniplaan meilile ilmub. YEah - like this going to happen .

Enivei eile lõpuks A abiga ( kes on mu väga lahe ja asjalik toakaaslane ) Saime mina ning mu ühikatoas 90210'i vaatavad H&M pooletargemaks. Üritasin ka oma tunniplaaniga öösel ühelepoole saada. Hommikul veel täiustasin. Ehk veab ning saan veel ka saksa keele algkursusele. Siis vähemalt saaksin arendada oma keeleoskust ich liebe dich'st ning Tokio Hotel'i laulusõnadest kaugemale.
Ajaa - ning nänni ka ei saanud :D Sest masu ju. Tänu sellele arvatavasti said ainult pooled me kursuselt ka Tartu kaardi, teistele nagu minule seda ei jagunud. Aga ma ei põe - mul on ostetud Tartu in ur pocket - yeesh yeeesh - im not local and dont speak estonian. To learn this - i put labels with Estonian words all over my dorm. But i put them in Russian too - so i could learn 2 in one.
Ok - see viimane vihjel oli tegelikult L toakaaslasele, kes on pärit ugrimugrimaalt ning L õnnetuseks ei oska ei inglise ja eesti keelt. KUid see eest perfektset vene keelt. TE peaksite teda tulema vaatama.
Külastusajad on tööpäeviti kella 9.00 - 16.00
laupäeval kella 12.00 - 15.00
Pilet 25 eeku nägu, pensionäridele ning ajateeenijatele 15 eeku. Lisaks võimalik ka broneerida ekskursiooni ning ka võimalused telkida keset kööki ning lõkkesaatel küpsetada.




AAA - muide mäletate seda postijama, millest ma eelmine sissekanne rääkisin. See läks veel paremaks. PM ma käisin laupäev vale postkontori juures, see Võru mnt oma on veel kaugemal. Õnneks K&A sõidutasid mind autoga sinna - kus teatati et tegelikult on pakk ikka kesklinna postkontoris. Ja surprise surprise - nii see oligi. Pm kui poleks olnud A&K'd oleksin siiamaani ilma oma teki ja padjata ning oleksin eilse päeva näljas passinud. Ma võtan taldrikut makarone ja kotti ploome kui kompensatsiooni oma sünnipäeva unustamises. Jah - ülikool muudab inimesi tolerantsemaks ning langetab prioriteete.


Mida ma nüüd tahaksin?
1.ikka neid sukkpükse
2.potte
3.panne
4.normaalset tunniplaani
5.tuttavaid, kellele vinguda kui lahe tunniplaanisüsteem meil on

Pluss:
2% kursakatega juba tuttav

Miinus:
I love Õis **






Hea DnB - ning lisaks avastasin et mu viimase aja lemmikrütm tuleb laupäev illukasse :)




Solong !

Muide, kui esineb kirjavigu ning neid on üle 10, siis andke teada (( ma ei viitsi üle lugega tavaliselt :P ))


1 kommentaar:

Mihkel S. ütles ...

Mmm, Logistics :), peab otsima enda muusikakollektsioonist Hospitali kraami üles.
Soovitan soojalt ka High Contrasti, kes on samuti Hospital Recordsis.