august 29, 2009

Raatuse eksponaat.

HEihoo siis . Nii . Õhtust. Kell on varsti üheksa ning siin ma siis nüüd tiksun. Siin all mõtlen Raatuse esimest korrust, kus olen vaateaknal eksponaadiks koos teiste nolaiferitest või netinäljas tudengitega. Enamus on vist välismaalased. HEa või halb?? EI oska öelda. JA siin ei käida aind tasuta Old Indian PUbi wifit nillimas. INimesed ka lihtsalt loevad ja söövad siin. Miks?? Mhhh . . . äkki makstakse eksponaatidele raha? Pean uurima .

Igatahes tellisin endale neti korterisse juba ära. Kuigi sellega pidi minema kuni nädal aega. Saan vist 3 kuu pärast siis ? ARvutis avastasingi, et Mic Office ka ei tööta. Kiiremas korras pean kuskilt tirima.

Jäin just ühte tudengit jälgima - ma arvan et ta on kas Prantsusmaalt või Türgist. Teda vaadates tekkis küsimus - kuidas saab muusikat kuulates lugeda raamatut? ok. Aitab. TAgasi teema juurde ja ei jõllita nagu loomaaias.

Enivei, kallid kaasesmakursuslased - mida tegite täna teie, jah teie, kes te pole oma teadushimulisi peakolukesi Emajõe Ateenasse vedanud?

No mina saabusin Tartusse,päev varem selleks, et linnaga tutvuda ning ekskursiooni teha. Kui ei, siis nii kukkus välja.
Tegelikult Mul oli see eluoluline, et just täna, laupäeval tulla linna, millal postkontor on veel lahti. Pidin sealt saama oma voodipesu. MA ei hakka ju lambist toas telkima.
Igatahes lahti ta oli - 3ni. AGa kas mu pakk oli seal, kui saabusin tund enne sulgemist? Of course not. Need pakid ei pesitse kunagi postkontoris. Vähemalt hetkel Tartu Kesklinna omas küll mitte. MA ei teagi, kas neil on remont või midagi?
Igatahes minu tekk ja padi mõnulevad kuskel Võru tn kandi postkontoris. Sinna ma jõudsin lambist mingi nr 4ja bussiga ka. Aga ikka - arvake ära mis kellani too kontor lahti oli? Õigestivastanule teen pai. Kella kaheni ikka. Kuigi kesklinnast õeldi et kolmeni. Igatahes muud mul üle ei jäänud, kui kobida tagasi Raatusesse. Kus mind ootas siis tolmune tuba ja tühi voodi ning pannkoogi lõhn.
JEees - pakkimata kottigi polnud, see järgnes mulle naabrionuga (( naljakas - assotseerub millegi pärast kommionuga, kuid uskuge, pole sama, kaugeltki mitte )) Võru-Tallinna bussiga. Sain poole 5 paiku kätte. No tõsiselt - see kaalub mingi 15kilo vähemalt ja ma ei naljata. Praegust ta ongi üleval 5. korrusel, kus mu tuba vaatega parklasse ning ootab kuni keegi teda vabastab koormast. Homme kullake, homme!

Aga siiski, voodipesu mul ikka ei olnud ning appi tõttas A. Ta organiseeris oma tuttavakaudu mulle tekipadjalina. Muidugi pidin ma ise kuhugi linnaotsa taas järele minema. Selline koht, kus tänavanimed on nagu Risttiku, Maasika, Mesilase. No kesklinnas sellised metsasalud ikka ei asu. Jälle tõttas appi buss nr 4 ning teate, pärast vintsutamist kätte ta sain. Armas ikka, sest oma tegeliku pesu saan alles esmaspäev. Oeh.

Vahepeal jõudsin veel 6 riidepuud osta Superboxist. Saavutus.

Aga natuke ka Raatusest.
Olen päris uhke,et saabusin siia üksinda. Suht hakkaja nägin ka enda arust välja. Tegeliult more like an orphan.

Mul on ka sitaks sõpru eks :D Liftis ei saanud mittemidagi aru kuidas toimib - siis leedukas seletas. Teinekord mainis mingi venemammi midagi. Sain ka ühe harašo ja spasiibaga maha. TUba on tegelikult väga ok. Mul on toakaaslasel mega palju kraami. Eile kodus ma halasin, et ma võtan liiga palju asju kaasa. Täna ma olen liiga vähe kaasa pakkinud. TEgelikult tulebki veel 3 korda vedada kohvrit. Ausalt õeldes olengi ma vist siin ühikas rohkem sisse välja käinud kui lihtsalt maha istunud.
AA ja ühikakoridorid on nii pikad nagu Titanicus. Loodan et siis see laev põhja ei lähe :P Kuigi täna sadas vihma ka - mis tegi mu päevase ekskursija miljon korda paremaks. Olen vist kõndinud maha täna 1453245123 sammu. TErveks bakaks ette.


Aga jah - asjal on jumet.

Naer - keegi just pildistas meid, tudengeid, väljast. Oleks pidand poosi ka sisse võtma. Järgmine kord hoiatage. NAgu juba loomaaias.


Teate mis, kui vähegi võimaldab, siis hakkan oma blogi sissekandeid siit fuajeest tegema. Tunnen end nagu Sex and the City Carriena.

ASju mida mul on tarvis:

1.Pean kuskelt bussipeatusest selle suure raamitud kaardi sisse virutama - seina peale. SEe on mu tänase päeva lektüür.
2.Punaseid sukkpükse ( vihje H )
3.Endiselt voodipesu.
4.Jalanõusid.
5.Süüa.
6.Normaalsel netti ( juba töötan selle kallal )
7.Tuttavaid, kellele linna tutvustada - nüüd juba tean nii mõndagi kohta.


Tänase päeva pluss:
SAin tänu vihmasele ilmale kasutada botikuid.

Miinus : Toakaaslane pole ikka välja ilmunud et mulle seda ühikaelu seletada. NAgu H'le mainisin - ma ei julge toitugi panna külmikusse, mistõttu õunad jagavad sokkidega kappi.


Ok - lõpetan - orksis vaja käia ning äkki on A koju jõudnud.

CArrie teemal jätkan :





Loodan et see funksab ning töötab, nett juksib ning aega polnud et kuulata.


Baibai !

Kommentaare ei ole: