august 05, 2009

Aega võttis, aga asja sai - loodetavasti. Täna siis kujundasin/disainisin seda saiti. Sain tehtud kõik mida soovisin - eriti just poolläbipaistvad tekstiruudud - nendest olen kaua unistanud. Aga see kõik võttis väga kaua aega - no hetkel õnneks mul seda aega ka leidub.

Homme on lõppudelõpuks ka tegus päev, hambaarst, raamatukogu ning chikiitamöll :)


Muideks pean lisama, et mul on väga kirjavigased sissekanded. Kirjandis õigekiri maksimum my ass.


Veel lisan siis 2 selle suve minupoolset muusikamaasikat:



GG finale - ning H'le kord juba lasksin seda laulu.




Selle leidsin tänu sellisele tibisaidile nagu "Buduaar". Uskumatu - i know .
Sellekohta sobib inglisekeelne väljend - Badass Beat!

Lisaks sain teada, et see pärineb tegelikult mingist USA tantsusaatest ning see tants - no Kickass Jazz!




No inimesed - halloo - võtke minuga ühendust!

I know u know my number, uknow?

4 kommentaari:

Helena ütles ...

need asjad juhtuvad siis, kui inimestel pole tõesti mitte kui midagi teha vist :D
palju mu plaadile infot nüüd kokku läks? kas 4,7 gigasest dvd'st piisab siis keane jaoks?

Helena ütles ...

seda ka, et sul on ilgelt raske siin kommentaari lisada, küsib üle sadat kinnitust - sellepärast inimesed ei vaevugi seda kommenteerima. ja teiseks - saame taaskord kodumaist huumorit - katre tegi ka blogi :P

S ütles ...

muideks - kas oleks ikka hea dvd? sest plaadimängijad ei mängi ju dvd'sid ? või sul aind arvuti jaoks vaja. Sest vastasel juhul lihtsalt CD ikka muusika jaoks, kui tahad CD mängijasse ka panna.

Ning no näed - blogi teeb tagasitulekut - mis ta blogi on ?

Ja muideks - mul lihtsalt endale meeldib kirjutada paremini, kui on taust mis meeldib - üks põhjusi ka miks ma eelmised kustutasin, polnud minu nägu (( kuigi see ei ole ka maistail eks :D kuid i like it ))

ja pean chekkama neid kommentaaride asju üle siis

Anonüümne ütles ...

pane nt nii, et kommenteerimise box avaneb uues aknas.
ja tema blogi vaata orkuti andmetest j2rgi .)