august 27, 2009

Almost Divine.

See on ajalooline sissekanne. Viimane, mille ma kodust postitan. Viimane lehekülg minu elust. Lausa uut raamatut ka ei alusta, lihtsalt igal ühel tuleb elus aeg, kus algab uus peatükk ning selleks tuleb keerata järgmine lehekülg.

Koju tulen ikka tagasi - aga enam pole see sama "kodus olemine". Nüüdsest omandab "kodu" uue tähenduse. Võibolla tõesti selle päris definitsiooni - koht kuhu tulla, kus sind keegi alati ootab.
Selleks, et seda mõista, peab eemal olema, pikalt eemal.



Täna tuli Tartu tunne ka sisse. Ostlesin linnas. Nüüd võin veel lisada , et Võrus ei hoia mind poed ka kinni, sest olen käinud nüüdseks Rimis ja ka Magasinis. Sealt viimasest sain ka piisavalt kraami. Tõesti - seal on kõike. Rimisse küll enam ei lähe tagasi. Nagu juba H'le mainisin, seal on nii tühi, et ka su mõtted kajavad. Spooky.

Shoplemisega tuligi tuju kas või kohe ülikoolilinna sõita. Tahaks juba ühikat näha - seal elada. Lisaks leidsin endale Maksimast ka koti, selle koti (( inglise keeles "THE Bag" )) kuhu mahub terve elu ära ning jääb ruumi ka.

Hea uudis on ka see, et Tartusse saan ikkagi laupäev ja I autos. Ei peagi omama 1000pealist tutvusringkonda - piisab ka vähestest, kuid õigetest inimestest.

Baih!

Nägin ka Rünka Maksimas. Ei saandki teda õieti kõige eest tänada või õelda talle mida oleksin tahtnud lausuda. Arvan et saadan talle n-ö tänukirja 1.septembriks meilile. Sellest peaks piisama.


Mul oli tõesti täna nii hea päev. Lihtsalt oli. Super, et kool algab. Hetkel veel ootan seda - midagi uut. See aasta olen olnud nüüdseks 4 korda õnnelik olnud, või st on olnud "see" joovastav tunne.

1.Eksamitulemite saabumisel
2.Kui jõudis kohale, mida tahan õppima minna
3.Üleeile korra ühe üllatuse puhul - aitäh veelkord
4.Ja siis täna - osteldes jõudis pärale, et ülehomme Tartus ühikas. Nii lahe.

Muideks jaa - 25. aug sai Tallina loomaaed 70 aastaseks. No mina sain aind 19, seega väga tähtis ei olnud. Aga siiski suur suur tänu kõikidele kes mind kuidagigi meeles pidasid ja õnne soovisid :)

Muideks käisin ka H aiamaal, kus mängisin H ja h'ga Monopoli. Vist üks väheseid haruldasi kordi, kus ma ei petnud, kuid juhtisin. No raudteed olid minu ja ka 5 hotelli oli ning ka käputäis maju.

Kui ma veel vaid need sukkpüksid leiaksin, siis oleks juba lihtsalt Divine.






Kuulasin S mpkat ning leidsin sealt sellise hea beat'ga loo. Cudi tegi ka oma coveri sellest, kui N.E.R.D.'i oma ehk originaal on parem.

3 kommentaari:

Tafka ütles ...

sain täna võtmed kätte...käisin staffi viimas...pisike aga on kitsamateski tingimustes elutsetu...igatahes edu Raatuses ja edu ka blogimisega ;)

Helena ütles ...

* mu arust magaZin
* shoplemine - mingi uus sõna vää?
* h sõnul pidi äge kott olema, niiet 10 punkti siinokohal
* R - mingi pugeja oled :D

praeguseks kõik vist

S ütles ...

Aitäh TAfka, eks trehvame, kui me juba pole seda teinud.

Ja H - on küll Magazin, aga las olla :P
Ja eks sa ise ka mu kotti näed :)