august 09, 2009

OMGOMG oh my red fucking god!!!

Great news folks! The best news !

http://www.elu24.ee/?id=148305

Theiiiiiiiiiir Back!!!

Jap. Mu kõige lemmikum ja parem tegutseb taas! No alles sügisest of course, kuid mis see kuu, kaks enam paari aastaga võrreldes on.
((tean et eelmises postituses lubasin et ei riputa siia ühtegi laulu before the one, u know, kuid 3 tundi hiljem olen sunnitud oma lubadust murdma. Sorry H, kuid see uudis ja bänd on seda väärt. Ja vb tõesti olen nõrk, kuid RHCP jaoks iga kell))

Best live ever :



Loodan tulevikus olen 0.07 - 0.10 mina, sorri , mina ja H oleme sellise rahvahulga sees. Ja me ei looda, me olemegi!!

In ur Face noh!

2 kommentaari:

Helena ütles ...

sellel videol on megalahe l6pp muide

S ütles ...

hhe, seda videot ei saa vaadata, vot siis :D