september 15, 2009

Nii hea .

Mõtlesin et teen väikese sissekande, enne kui lahkun kodust. Hetkel hea fiiling ning selle arvelt tahan teha ka positiivsema sissekande. Kui te kustutaksite tuled, ehk siis see tekst helendaks või säraks minust. Ma loodan, et ma säran. Kas ma säran?

Vaatasin just GG 3 hooaja 1 osa, mille illegaalselt sain täna lõunal. No illegaalselt kui ma ei elaks Eestis. See oli nii hea, umbes sama lahe kui lambist kellegi võõraga juua öösel teed. Mitte et ma seda kunagi teeks.
Veel tuleb väike GG H juures ka. Rohkem nagu 2 tunnine reback.

Täna käisin ka Itaalias. Kohutav liiklus - pm kolm rada, aga kuus autot sõidab reas. Horisontaalses reas.

Muideks ühikaga seoses peaks mainima, et miskit on jama. Ükskõik, kuhu ma ka ei astuks, põrand kleebib. Vaatangi, et meie ühismesi nii kiirelt kaob laualt. Samas äkki on viga hoopis minu sussides. Like never.

Äkki ma säran sellepärast, et sõin terve šokolaaditahvli ära. Tegelikult ma väga avalikult ei tohiks sellest rääkida. Ju ma siis kirjutan.

Tänase loo pühendan T'le. See on tema melanhoolne lugu. Nii et kui te särate, siis ärge kuulake seda. Aga samas ma olen vist pool aastat seda lugu tahtnud talt küsida, sest mäletan, et ükskord ta saatis selle mulle msnis ning ma mäletasin ainult videot, aga mitte laulu. Aga mäletasin, et hea laul oli. See on umb sama teema, et ma ei mäleta inimese nägu, aga samas meenub, et ta nägi hea välja.
Aga video on ka hea.




Äkki täna semikoolon?

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

Lollakas,mitte sina ei helenda vaid arvutiekraan:D