september 06, 2009

Is it really working?

Et see SEcreti teema? Kui mõtled siis juhtubki? Ise seda filmi lõpuni ei viitsinud küll vaadata, kuid siiski. Nt mõtlesin hetk tagasi, mis muusikat siia täna panna ning tuttav just MSN's saatis ühe väga väga hea beat'i.



Algab 1:40 põhitegu ning vaadake kuidas ta ise laulu käigus lindistab kõik helid ning lõpuks paneb kokku. Ülilahe.
Keda huvitab, siis Dub FX esineb Pärnu kontserdimajas varsti ning 690st piletist on 58 veel saadaval.

Nüüd ma siis tiksun taas siin Raatusel. Võru kohta aind üks suur "wow!". Ei tundnud uut kohekohe valmivat Tamula promenaadi äragi.

Vaatasin et kuruseomad plaanivad mingit sahtliõhtut vms, kus kõik, kes soovivad, kannavad oma kirjutatud materjali ette. Jaa - tundub et mu kursusel käib päris palju loomingulisi. Ise kahjuks sinna hulka ei kuulu, kuid kuulajaks võin ikka minna. Ainsad stiiliväljendavad kirjutised on ka kooliajast, nii et need vist ei lähe sinna alla. haha.
Mhh . Nagu see blogigi. Paljud kasutavad sellist online meetodit oma andekuse näitamiseks, mina vist ainult ajaveetmiseks. Nii et palun, kõik, kes seda loevad, ärge mõtelge, et olen endast üliheal arvamusel ning regulaarselt interneti päevaraamatut pidades pean end uueks Underiks. Kaugel sellest.
Pean seda senikaua, kuni isu täis saab. Hetkel veel kannatab.

Isuga seoses meenus, et tegelikult mul on isu täis - õuntest. Täna sain just suure koti täie juurde. JEesjeeesjeeeshh.

Mhh - tahab keegi?

Keegi kunagi kuskel mainis, et 2 korda päevas blogitamine on Gei - ei tea, kas kilomeetrine postitus läheb ka selle kategooria alla? Ei hakka seekord riskima .

Punkt.

Kommentaare ei ole: