september 24, 2009

Heiiii .

See nädal ( mis pole ju veel läbigi ) on olnud minu jaoks natuke feil. Kõik algas pühapäev, kui ma veetsin 4 tundi raamatukogus, külmetades, lugedes kohustuslikku ning nagu ilmnes, ma lugesin tühja. Sest raamatust, kust ma läbisin poole, oli tarvis ainult ühte peatükki. Jeeeei.
Või siis esmaspäev oli üliarmas, peaaegu isegi nunnu töö eesti keelest, kus sa ei pidanud kirjutama suurt-väikest tähte, sa lihtsalt pidid nimetama 4 reeglit, millal tuleb kirjutada sõnad suure tähtedega. Mhh - minu versioon oli vist midagi taolist: 1.Nimi? 2.Nimi 3. Riigi nimi! 4. Emm - nimi ?
Tegelikult ei tulnud üldse meelde seegi, et üheks variandiks oleks pidanud panema lausealguse. Huvitav.
Või siis teisipäev oli andekas verbitöö saksast, milleks ma ikka õppisin, aga läbi haiguse ( suutsin külmetuda ) ning pool folgi teema. Ja ikka sain ma pärast tööd teada, et kuna saksa kursus ei lõppe eksami vaid hoopis "arvestatuna", siis pole tähtis kas saad C või A - peaasi et sa lihtsalt läbi ei kukuks.
Või siis sweetest of them all, mis mind kummitas terve nädala - oli folgitöö. Oi selle tarvis ma feilisin ikka igas mõttes. Juba õppimisega. Väga teema oli see ikka - kuna ma olin mõttetult õppinud eelnevad 3 päeva, siis ei olnud öö enne tähtsat KT'd isugi. Ja no ma pingutasin küll ja isegi veel eile hommikul sai midagi uuritudpuuritud, aga oli sellest kasu? Apparently not, sest töö koosnes meil filmi vaatamisest, selle kommenteerimisest ja siis umb 8kesti essee kirjutamisest. Veits Sic! arvestades, et pool selle filmi vaatamisest kulus mul ülesandest arusaamiseks. Pm ja kui tuli essee kirjutamise aeg, jõudis mulle kohale, et olin teinud valesid märkmeid. St olin valesti teooriast aru saanud ning seda filmiga sobitanud. Oeh, ei taha seda kätte saadagi. Aga loodan, et meil on folgist veel üks töö tulemas - umb november. Proovin selle peale loota - eks ma alustan juba varakult õppimisega.

Nüüd olen vist terve.

Ilmad on siin jahedaks läinud.

Eile nägin 2te filmi - ühte üldises usundiloos - šamaan tagus 20 minti trummi ja jorises - teist Genklubis - mingi amante vms oli, kus mees, kes armastas naist, röövis ta, et viimane siis õpiks meest paremini tundma, enne kui nad abielluvad ja saavad lapsed. Emm - nii lõpuks juhtuski, vähemalt kokku nad said. Suht kreisi teema. Ja ma mõtlesin et Mina olen kreisi. Not.

Ootan juba reedet kui minek Viljandisse, aga tundub et bussiga vist, sest keegi tuttavatest küll ei tundu sinnapoole liikuvat.

Varsti teen süüa - suppi. Siis lähen semiootikasse ja saksasse. Ja ma mainisin, et mulle ei meeldi rääkida mis ma teen.
Liiga tihti söön oma sõnu.



Meeldis ükspäev see laul. Ja uskuge, minu läpakast seda keset loengut kuulda küll pole. Muideks nii lahe, Ringvaates testiti minu läpakat, st valati terve tass kohvi klaviatuuri peale - tossas küll, kuid pilti säilitas 9 minutit, mis tähendab, et selle ajaga suudab vedeliku pealt ära valada. Praegu ich liebe meine laptop. Nii nunnu on ta ja rahul olen ikka igati.

Mhh ja keegi S mainis, et mul mingi lugu ei mänginud siin blogis. See on väga võimalik, sest kui üks hetk ma panen lingi youkast, siis teine hetk võib sealne video omanik selle ju kustutada, siis tõesti mul enam blogis ei tööta see ju. Nii et mainige, kui mingi video on taas maas.
Peaks vist videorikketelefoniliini avama, kuhu vastaval juhul helistada. Umb nagu elektririkked.

PUnktpunktPUnkt.

Kommentaare ei ole: