september 02, 2009

Im from China.

Servus!
Meil orkuti kursusekommuunis "Tere" rubriigis on igaüks proovinud kuidagi teisiti tervitada. See tulebki mulle kasuks, no vähemalt sellele blogile. On midagi uut, millega alustada.

Täna on siis kolmapäev - minu esimene kolmapäev tudengina - minu esimene peopäev tudengina, sest eks, et kolmapäev=peopäev. No tudengitel ju.
Aga päris peole ei jõudnudki, see asjatamine siin Tartus võtab ikka läbi. Pm olen juba 3 päeva oma tunniplaani teinud ja nüüd siis vist peaks olema paigas. Suur rõhk sõnal vist. Lõpptulemusena on mul kõik tööpäevad loengutes ning esmaspäevaks võtsin endale ka veel kella 8ni kestva filmiloengu - kuuldu järgi pidavat see olema siis n-ö tasuta kino.

Tegelikult täna ikka oli pidu. Välismaalastega tutvumisõhtu. Läksin sinna M ja H'ga. Seal oli tants ja trall ning tasuta küpsised. Viimase peale tulidki enamus vast kohale. Nagunii. Aga paar tutvust sain ka, nt avastasin ühe HongKongi tudengi, kes jagab minuga Raatuses sama korrust. Vahetasime numbreid ka, kuid kahtlen et helistab. Lahe ikkagi. Rääkisingi H'ga ning Tartus hetkel numbrite saamisega mina juhin seisul 5:1.
Yeash im popular - well at least for the moment. Im from China u know, nagu ma seal mitmetele seletasin.
Aa ning muideks tuleb välja et see Ugrimugri, L toakaaslane, polegi nii tsivilisatsioonivõõras. Too oli ka seal - pidu mis pidu.

Mõtlesingi, et Tartus on raske olla unikaalne - riietuselt unikaalne. Enamus üritavad riietuda stiilselt, ehk siis "cool"lt. Seetõttu ei määra satsilised pluusid ning vinged sallid midagi. Nendega tänavapildis naljalt ei eristu, nagu Võrus. See-eest on eristajaks siin hoopis iseloom. Sellele ju trende ei leidu, ei ole nii et talvel on in lõbus ning vallatu ja kevadel sarkasm ning iroonia. Et aga Tartus eristuda, tuleb jääda iseendaks. Eristutakse muidugi ka kellegi teise mängimisena, nagu näitelaval. Aga see ei kesta kaua ning tihti ei vii kuhugi ja suht nõme on ka saada sedasi enda tutvusringkonda inimesi, kes tegelikult tõelise sinuga läbi ei käi. Nii on võimalik, aga enda jaoks on raske - kurnav.

Teate mis on veel kurnav - TÜ raamatukogust laenutamine. Uskuge mind, pole midagi imestada, et inimesed ei loe raamatuid, kui neid ei saa isegi raamatukogust ilma jamamiseta kätte. Pm sa lähed sinna, täidad lehekese ning 2 tunni pärast võid sa tulla oma raamatule järgi. Loodan et homme, kui on möödunud rohkem kui paar tundi, on mu Karu süda juba minu valduses.
Oijaaa - ja seda raamatukogu teemat tuleb mul palju, sest kohustuslikku kirjandust on saastaks.
Mõtlesingi, et ei tea, kas nad seal tuba üürivad? Mul on tunne, et pool bakast veedan raamatukogus.

Muideks leidsin siis Tartus kurikuulsa Piro platsi ka üles - poolel teel raamatukokku kui avastasin et igal pool on lällavad tudengid. Mõnus, raudselt ise samasugune kuu aja pärast.
Aa ja kes ei tea, siis Piro on plats Tartus, kus võib avalikult juua.



Mõtlesin et BEP muudab stiili - aga nüüd Sugababes ka ? Leidsin just youkast. Varsti klubides nagunii kuulete, kui siin ei viitsi.


Ma tahan:

1. Ühineda TÜ sümfooniaga ( pilliks triangel )
2. Saada oma kursuslastega normaalselt kuskel kokku
3. Maailmarahu
4. Normaalset raamatukogusüsteemi
5. Kaustikuid
6. Telefoniarvet või paketti kellegagi.

Päeva pluss:
Raha tuli.

Päeva miinus:
Söök sai otsa.


Nüüdseks olen rääkinud 8% kursuslastega. Asi edeneb. Täna pidasin ühte võõrast kursuslaseks. See vist tuleb maha arvestada?

Mhh . Peaks vist kommuunis tegema "Tsau" teema ka, sest mul pole kunagi midagi originaalset siia lõppu öelda.

Tsauplau? (( väga pirolik ))

Kommentaare ei ole: