november 03, 2009

Olen kohustatud tegema ka sissekande, sest kavatsen hetkeks teha oma blogi taas avalikuks. Nimelt kui ma õigesti aru sain, on käimas selline kampaania, et mingi promon paari linki ja saan tasuta raamatu? See on kuidagi väga kahtlane diil, nii et mul on tunne et mingi iva peitub veel kuskil, aga no proovida võib.
Rääkides tasuta raamatutest, tellisin just eile 2 eeguga raamatu Jacksonist - nüüd hiljem järele mõeldes, ma ei tahagi seda, aga mis parata. Odavus ajab ogaraks.

Viimasel ajal käivad mul migreenihood. Eile oli nende tõttu 3 tunnine tukastusmaraton. L soovitas mul ohtralt c-vitamiini tarbida. Nüüd ma siin joongi tekiilat, aind ilma tekiila ja soolata, nii et ise aimate juba mis variant üle jääb.

H jäi Tartu rongi alla. Kellelgi neljapäevaks pakkumisi on? Keegi Maailma tahab minna? Mina tahaks. Ma tahaks. Aga sina? Minuga? Samas midagi muud võib ka ju teha ? Anyone?

Tegelikult tahtsin juba ammu (( alates neljapäeva öösest, kui mul oli rets )) siia postitada minust kirjutatud haiku. Muidugi ma norisin selle välja - but still, mis effing kirjanduse ja kultuuritudeng sa oled, kui sinust pole terve baka jooksul midagi luulelist kirjutatud.
No here it is :
(( Kirjapilt on täpselt selline nagu alljärgnevas seisab ))

Küsis mult Saire,
Mis on, Tõnis, su häire?
Aaa pohhui, re

- - - ja nüüd hiljem luuletusest järeldades, on autor T. Ma mõtlesingi mis selle vanema kursuslase tüübi nimi oli.


Hetkel mõttepaus. A ja tüübid teevad köögis vahvleid. Ning Tlna omasid ka pole jätkuvalt veel ühikas. Enjoy the silence until it lasts.
Silence - sõna, mis Tartus on hakanud mind häirima.

Ja ma avastasin, et vahel on ka piir, kus mina enam ei oska random juttu ajada . Yes . Un be lie vab le .




Lauluks midagi populaarsemat, sest mu blod is taas world wide open. Kuid olge valmis siis taas minu späm-posti saama kuu aja pärast, kui ma permissionid panen peale.



.

Kommentaare ei ole: