november 08, 2009

Ära vihka - ihka mind!

Ma kahtlustan et mu blogi on mu twitteri peale kade. Ma oleks ka. Lihtsalt ideid on kergem visata kuhugi üles lühidalt, pluss nagu T ütles, piirangud ( st 140 tähemärki ) muudavad loominguliseks.
T on nii lahe - mulle lihtsalt meeldib teda vaadata - tõeline kunst on ta!

S käis ka siin siis ning seetõttu korraldasime pereürituse st eile/täna käisime Genis. Lõpuks ometi sain ka selle linnukese kirja. Pleiss oli üpris khuul ning seltskond oli hea/kreisi ja ma olin joobunud genvaimustusest ofkoors. Gen muudab loominguliseks.
Kui kõik vihkavad M'i, siis mind ei ihka keegi ja samas keegi ei tihka seda väita ka.

Koristasin oma riidekappi ning tulemuseks oli taskutest kokku 14 eeku, 1 sõrmus, Illuusioni mingi vabasissepääse ja keemilise puhastuse arve - viimane tuletas mulle meelde, et juba nädal aega ootavad ühed püksid seal omaniku. Ma järgmine nädal tegelen sellega.

Ma kaldun arvama, et minu iseloomuga on ümbritsevatel raske sammu pidada ning seetõttu paljud ( eriti uued ) hüppavad teatud sündmustel alt ära. Avastasin ka et ma ei oska smalltalki / chit chati.
Aga ma oskan võita kaardimängu, kui tarvis (( ja kui te mängite panustele, siis vaadake ikka, et tegemist oleks kroonide mitte jeenidega ))

Peaks Orkuti vaatajate näitaja ka maha võtma - mõnikord on tõesti parem, kui sa lihtsalt ei tea.


Laul on minu jaoks tõeline classic.



Autor Frusciante ning kuna youtube is the site of the year, puudub seal originaal. KUID see on ka ülipro.


Geniaalne punkt.

Kommentaare ei ole: