november 26, 2009

On jõulud ja ma söön vaarikaid.

Minu ilusaim novembri hetk : pärast saksat astusin Lossi hoonest välja ning seadsin sammud kodu suunas ning mu ees avanes maagiline pilt Raekoja platsist jõulutulede paistel. Kuusk oli püsti ning säras täies väes. Ja mis sest et lund polnud, see kõik oli pimedas nii ilus! So schön! Ma muutusin 10 aastat nooremaks, sest mu ilme oli sarnane lapsega, kes särab, sest jõuluvana saabus.

Ja kas siis tõesti jõulud on ka minuni jõudnud? Äkki see enam polegi nii patt? Sest tegelikult on ju alla kuu jäänud jõululaupäevani. Ma pole küll söönud veel mandariine, kuid piparkooke olen juba teiste kõrvalt nahistanud. AGA ma pole ise veel oma lemmikpakki ostnud !

Eelmine aasta mul oli vist selle aja peale juba jõulutunne sees. Ja. Nii oligi. Meenub et üheks süüdlaseks oli Maxima oma varajase jõululetiga. Kindlasti oli süüdi ka ilm, et novembri lõpp oli maa paksu lumega kaetud. Siis ma juba kuulasin oma jõulukausta. Olen kindel et igal teisel eksisteerib selline asi arvutis või siis kuskel kapinurgas on kogumik imalaid jõulu CD'sid.
Ei tea kas keegi suvel ka neid kuulab või nendele üldse mõtleb?
Nii et pm ma kannan jõule koguaeg endaga kaasas, oma läpakas, aastaringselt. See oleks sama hea kui käiksid pidevalt päkapikumütsiga - või see oleks sul ka suvel Pärnu randa minnes kotis.
Päkapikumütsi ma ei kanna. Liiga dwarfilikult imal juba.
OO oo ja küünlaid on ka tarvis ! Küünlaid mida põletada igal pool toas. Ei. Küünlad käivad ikka jõululauludega. Aga ei ava veel seda kausta.


Ma ei postita siia jõululaulu. Üks cover T.I'st. GG's oli ka. GG'ga meenuski, et see nädal jäi osa ära, see on eetris järgmine nädal.



Tegelt mul tekkis täna Lotmani loengus ülikõva sugudevaheline teooria, mis raudselt oleks muutnud maailma. Kuid Tannenbaum Raekojal röövis selle sära ning blogisse ilmus hoopis jõuluteemaline jutt. No c'mon - sugudevahelised diskussioonid ei sobi siia enam ja järgmiseks korraks pole ta enam uudne . . . minu jaoks ofkoors.

Tänage jõule ja Tartu Raekojaplatsi selles.

.

Kommentaare ei ole: