detsember 02, 2009

Hommikust!

Timbaland või siis nagu mõned eelistavad siin Timps ning teised seal Timbo, üllitas uue albumi. NO ametlikult avaldab ta selle alates 4. detsembrist, aga ütleme no, et jõulud saabusid mu jaoks varakult ning teos on läbi sirvitud. Tegelikult hankisingi albumi selle "Morning after dark"'i pärast ja lisaks ka põhjusele, et tal teeb seal palju kuulsusi kaasa ( etc Cyrus, Timberlake, Perry . . . )
Ega puhtalt tema ooh-yeah-ooooooh-yeahyeaaah'idest ei saaks ju terve albumi materjalining nüüd ennetangi teisi ning kuulen esimesena tulevasi hitimagneteid. AGA nagu Timbalandi ja minu vahel tavaliselt suhe on - ta lood ei saa mu lemmikuks pärast 1, 2st vaid pigem 325 korda. Nii et jah, jään endiselt hetkel MAD'i loo juurde.
See on ka koos Furtadoga ning lihtsalt öeldes - Furtado ja Timbo sobivad paremini kui ülejäänud - sest ka teised nende vahelised lood on minu jaoks T kõige kuulatavamad. They both got the Beat.




Tegelt mulle ei meeldi siia nii Pop'i panna, but well, magasin just paar tundi ning kavatsen jätkata essee-maratoniga. Eelmisega sain ühele poole ning tõesti kokkuvõttes ( kuni pole tagasisidet saanud ) jäin rahule. Nüüd on juba tibake raskem teema - vaba teema - aga ma saan sellega ka hakkama - pean saama. Seis on hetkel kõige soodsam, kõik kiusatused on ka elimineeritud ning väljaminekukutsed turned down.
Käisingi eile väljas, et oma nn mõõt täis saada. Eile oli ball, ma ei käinud seal, käisin selle aftekal.
Aga aitab, rohkem ma oma tegevustest ei räägi. Panen lõpliku punkti siia.

Enne mainin ka ära, et soovitan Timbaland feat Katy Perryt kuulata - If we ever meet again - selline "Meet me halfway'lik" st kui see aasta ei jõua, siis järgmine aasta pannakse sellele ametlikult külge silt kui "hea laul".



PUNKT !

Kommentaare ei ole: