detsember 19, 2009

How deep is YOUR love ?

Mõtlesin et miks ma ei saa kirjutada personaalstiilis blogi. St kõigest, mida ma läbi elan vms. Lihtsalt minu tunded pole nii tugevad. Nad ei kesta ega jää. Kui ma peaksin kirjutatud sissekannet 2 kuud hiljem lugema, siis see tunduks naeruväärne selle emotsiooni poolest mida ma seal väljendan. Nt praegugi tahaks mõnda inimest kiruda maapõhja. Täiesti lambist. Kuid ma tean, et homme, või siis hullemal juhul 2 nädala pärast ma enam ei ole kettas tolle persooni peale.
Ma ei suuda vihata inimest. No alguses võib tunduda see vihana, kuid pikemas perspektiivis kujuneb sellest pigem pettumus. Tsiteerides kunagist tuttavat, kes oli tol hetkel kettas oma ema peale:"Ega ma kaua ei ole vihane, teadagi - tiinekate värk"*
Samas ma ei oma tiinekate maailmavaadet, et kõik on must-valge. (( Nii hea on praegu kuulata taustaks Moulin Rouge filmi )) Et üks hetk sa oled hullumas vihast, teine hetk omad ehtsat kutsikakiindumust. Kohati olen ma neutraalne - tuim. Aga samas mu tujuskaala kõigub pidevalt - kõige hullemast masendus,depressioonist vaimustusekstaasi. Emotsioonid on kui manuaalkäigukast, mida õpib alles kogemustega sujuvalt käsitsema. Mehed suudavad seda paremini teha - nad on selles osavamad, naistel aga läheb aega ning mõni ei saagi kunagi korralikult, jõnksutamata 3ndalt teisele.




Frusciante lahkus RHCP'st. Kahju. Ta on effing andekas. SAmas hea. Tõeline anne, et teda tunnustataks ka 30 aastat hiljem pärast tegija surma, ei tohi olla kommertslik. Kommerts langetab kultuurilevelit. F'le on parem, et ta sealt lahkus.
Mul oli kunagi see staaricrush F vastu. Ma kujutasin teda ette sellise perfectina, mis sest et tal elus perioode, kus 24/7 on crack. Lihtsalt ta usub sellesse mis ta teeb ning see meeldib mulle enim. Minu jaoks oligi ta andekaim neist 4st, kelle jaoks muusika seisis astme võrra kõrgemal. Samas ei saa ma õelda, et ta tõeline stiil meeldib mulle rohkem. Samas kultuurilises mõttes ma ka ei taha väita, et mind ei koti ta sooloalbumid.


See kaver on nii hea - parim koht - 1.25 - eheduse tipp.

Kooma.

Kommentaare ei ole: