detsember 25, 2009

It takes two to feel it.

Oiiii ma armastan oma kassi - miks? - neid põhjuseid on liiga palju - kas või see, et ta ründab mu läpaka hiirekursorit. C'mon - 21. sajand - tehnikasajand - ka kass peab oma põhiülesande - hiirejahi - viima uuele tasandile.

Nii. Täna on 25. dets e siis esimene jõulupüha e ka siis täpselt teatud kuud tagasi oli minu sünnipäev. No see aasta mul ausalt pole jõulutunnet - kui raadiost ei tuleks seda traditsioonilist muusikat, siis oma koikus pesitsedes oleksin end vabalt võinud petta, et on mingi tavaline november, veeburar ja veel tavalisem kuupäev. Eelmine aasta ma ootasin jõule. Eelmine aasta ootasin ma oma sünnipäeva ka rohkem kui selle aasta oma. Mida vanemaks sa saad, seda kiiremini aeg liigub ning seda ruttemini tähtpäevad tulevad-lähevad. Peaks olema nii, et teatud vanuse saabudes hakkad pidustusi korraldama iga 2 aasta tagant. Siis nad omaksid erilisema mulje ja ei tunduks nii dejavulikult igavad. Olümpiamängudel see toimib. MM'l ka peaaegu. Eurovisioon võiks ka nii teha. Minu sünnipäev, jõulud ka!

Minu ideaaljõulud hetkese momendiga - istuksin kuskel Neuschwansteini lossis kamina ees maailma parimas tugitoolis oma bleediga ning loeks "Maailma usundilugu" ning mu kass oleks ka kuskel mu juures hööritamas ning ma jooks glögi samal ajal. MMM . . . jõulud Neuschwansteinis - otsustatud - 2010 seal siis.

Aga see aasta ma ootan Uut aastat. Mõtlesin mis ma mõtlesin ja kokkuvõttes nüüdseks on mul tõsiselt suva kes kus on - igatahes mina olen Tartus ning saan oma best time everi. Kirjutasingi Geni ka juba, et uurida sissepääsu maksumust, sest kodukal jäi see lugu segaseks. Ja ofkooors A on ka seal, kellel on seal samad põhjused olemiseks kui minulgi. Ja isegi kui peaksin lõpuks olema mingi kamba täiesti lambikatega - siis mul ükskõik - eks ma olen siis ise ka täiesti lambikas ning mõtlen endale veel Vana aasta sees Alter Ego. Äkki isegi läheb Sandra taas kasutusse?

Teeme stiili - sina oled Alter, mina Ego. Või sina oled Pop, mina Art.

Oh hea - aga tegelt ma ei ootagi enam, sest ootamine on mõttetu, sest väga suur võimalus kui sa ootad midagi, siis seda ei juhtugi. Ning kui sa ei oota, siis sa ei kaota midagi, kui seda ei juhtu, aga kui juhtub - siis sa võidad.

Mitte ootamine on Win-Win situation. Peaks nende situatsioonide kohta listi tegema.

Ja midagi musikaaalset . . . No hetkel avastan et Beyoncel on uued lood väljas AGA neid kuulete varsti nagunii ise - no uuel aastal raudselt juba avalikust meediast.



See on hea - täpselt see, mida ma armastan "avastada". Avastasin selle selle kaudu, et ilmnes, et üks mu kursavend käis nr'i saates kaassaatejuhina ning et promoda seda saadet, siis postitas ta selle loo kuhugi kommuuni.
(( osav lause tuli - kordus korduses kinni ))

Kui iseloomustaks seda lugu ühe lausega, siis see on järgnev:

HOW MANY MONTHS ARE YOU PREGNANT?





7







Tegelt päriselt 3.








It Says it All.



That says it all - - - - - - - - - - > !


((( o o ooooo - väike lisa - kuigi ma sõnu ei kuula, siis sattusin selles lauses fraasile "New years eve" - its fate - im telling you - ja see kõik mõte mida ma siin avaldasin ning olen mõelnud - see peabki nii olema - see on õige )))

1 kommentaar:

Helena ütles ...

mõned aga ei oska elada nii, et ei oota midagi. see justkui motiveerib :)