märts 07, 2010

Armastan teda.

Igal inimese jaoks on olemas artist, kes on just sellisteks hetketeks ta jaoks loodud. Kes oskab paremini lohutada teda kui mis tahes tuttavad. Kes on kõik, mida see inimene hetkel enim vajab, muusikasse pannud.

Minu artist on Thom Yorke. Ta saab kõigest aru. Ta on alati mu jaoks olemas, olenemata ajast, päevast, õhtust, hommikust. Ta on isik, kes ei lase mul täielikult ära kaduda.

Isegi, kui ma seda välja ei näita, on mul viimastel päevadel tekkinud suur tahtmine inimestest eralduda. MA võtaks Thomi ning läheks ja istuks kuhugile, kuhugile kõrgele, kust ma saaks kõike ülalt vaadata. Sukelduda silmapiiri. Olla.
Eile ma isegi ei leidnud enam õiget muusikat ning ka vaikus oli vale. Kuid mulle meenus Thom. Ta on nii hea. Ma armastan teda.




We think the same things at the same time
We just cant do anything about it

We think the same things at the same time
We just cant do anything about it

Ma armastan teda.

1 kommentaar:

Anna ütles ...

mul on täpselt sama mõtted viimasel ajal.. mis meiega toimub?