märts 09, 2010

Kiire sissekanne kuna kõik on nii kiire!

Sisu pole, aind heietamine!
Hetkel koidab, et suur tükk ajab suu lõhki.
*Mul on hunnik lahedaid ajakirju, mis vajavad läbiuurimist ning siis tuunimist.
*Mu laual on digitablet, mis ootab, et hakkaksin kiiremas korras oma digimaali pilte parandama, sest reedel pean selle tagasi viima.
*Blackboardis karjub mul vastu multimeedia oma erroritega, kuna ta avastas, et ma pole kuu aega seal loendites käinud.
*Moodle's leelotab mul Rahvaluule, mis nõuab iganädalast tähelepanu! - egomaniakaalne jobu
*Kui peaksin reedel minema Eesti laulule, mõtlesin outfiti välja
*Akadeemilises kirjutamises on alati mingid debiilsed kodutööd
*Mu kõvakettal on hunnik toorvideomaterjali, mis vajab editimist
*Algas ka aeroobika
*Mul on palju referaate, mis tunduvad küll kaugel, aga juba kumavad
*Mu sotsiaalelu broneerib endale juba kohta nurgas kõrvuti mu tolmuste tantsukingadega
*Laup on genis Malcolm Lincoln - so mina ka !
*Lõpetasin just 50 lk'd artikleid, seega on homseks 2 kokkuvõtet kiiremas korras teha
*Tõmbasin just uue Gossipi - teadagi
*Mu raadioalane töö just suurenes

oeh. Süüdistage nüüd kui tahate, et mis ma siin passin ning seda kirjutan. Aga lihtsalt - siis teate, kui mul pole tükk aega midagi tarka siia postitada. SEst mul pole aega selliseks mõtlemiseks.

Kinno ka ei jõudnud oma teenitud tasu nautima - suva - Alice oli nagunii eestikeelne -_-

molod.



Aga see marssiv -will u wont u - on kummitav. Sama kummitav kui Gorillazi Stylo, mis piinas mind tänases Akadeemilises kirjutamises. NAgu ka cosmod mu laual.


. . .

1 kommentaar:

Helena ütles ...

oh - mul on küll vastupidiselt just hea meel näha, et sa nii toimekas oled :) keep going ;)