märts 13, 2010

Wowawiiiiiiiiiiiiiiva!!!!!

Tere elu24!

Siin ma siis nüüd omadega olen. Käin ülikoolis, kus mu uuest semestrist on möödas juba pea kuu, ning hetkel, kui kuulasin umb pool tundi tagasi parajasti Eesti laule, teatati mulle, et praktikum ja loeng pole samad asjad, mis tõttu ma olen rahumeeli puudunud vähemalt viiest loengust ning käinud kohal ainult praktikumides.
Kuulasin iroonilise uudise teavitamise hetkel parajasti Malcolm Lincolni Sireni, mistõttu hetkeemotsiooni najal peaksin ma titulleerima selle kõige kohutavamaks Eesti lauluks. Seda ma muidugi ei saa teha, sest tema on sellest pundist just kõige südamelähedasem.

Olgem ausad, kuna enamik neist lugudest on üpris ühesugused - alternatiivsed, siis on raske kohutavaimat leida. All or nothing!

Siiski, pärast osade lugude videodega tutvumist, pean nentima, et minu selle aastane mitte-lemmik on Marten Kuninga ning Mahavoki "Oota mind veel". Mine võta kinni, mis määravaks sai - kas Kuninga "Olen rokikuningas ning mul on pohhui" olek, mõttetu kaadrist kaadrisse tammumine, üpriski monotoonne viis või siis need kolm Reporteri ilmatüdruku stiilis neidist seal videos. Aga jah, loodan, et eurolavale Oslos ta see aasta ei jõua. Küll see ootab teda! Kuldsed sõnad kuldsed sõnad - terve elu on ju veel ees!
Selle aja jooksul jõuab ta veel nii mitu korda Arrost lahku minna ( pärast Teie uudist ma selles enam ei kahtle ), ehk Anise kombel oma fännegi tümitada ning kindlasti ambitsioonikama laulu kirjutada, nt stiilis "Aitab ootamisest - Rokikuningas on kohal!"

Siiski, on tegemist ausa lauluga, mistõttu luban, et kui pääsen Eesti laulule ( läheksin sinna igaljuhul, isegi kui peaksin veel 5 loengut ära jätma sellel nimel ), siis tomatite või juustuga ma Martenit ei hakka pilduma. Tudengid tavaliselt toitu ei raiska.


Palju klatši ja kõmu Teile (:
Saile



***



Vot selline mõnitus Marteni kulul kinkis nii mulle kui ka H'le pääsme eilsele tippüritusele - Eesti laul 2010 - Nokia kontserdimajas.

Ning tõsiselt, sõnu pole et kirjeldada - sest isegi see et karjun siin 3 korda kui äge see oli ning et tahan miljon3 korda tagasi - see ei too seda fiilingut teieni.
Mark mai wööörd - s u p e r ! Isegi mütsi kaotamine kuhugi holli, ning tunnine uinak ning külmas bussi ootamine ning kontsadega tippimine maakri23a'st nokiani - see kõik tasus ära ! Sest sain veel meelis kompusele "in your feiss" stiilis ära panna, tuli välja et strippar Marcoga tagasisõidu bussi jagada, Malcolm Lincolni bassimehele õnne soovida, ning olla tunnistajaks just sellele et MALCOLM LINCOLN võitis eesti laulu! Kirss tordil!

Ja H - sa võid nüüd täiendada seda sissekannet kommentaaridega, keda kõike me nägime. Ma tean et sa tahad seda teha .


Mõnus .






Täna genis!


(:

1 kommentaar:

Helena ütles ...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAA - nagu JAAAAAAAAAAAAAA!
Tipin kuulsuste nimekirja peagi oma blogile. Nüüd saab Malcolmi Ja Ott Leplandi ka veel sinna lisada :D