märts 21, 2010

R.S.

Avastasin inimese puhul seda, mida ma oleks pidanud juba varem avastama. Ma olin sisse võetud brändist.

Mis on müügimehe töö? Tekitada illusioon, et ta hoolib sinust, sa lähed talle korda. Müügimehed on väga head suhtlejad - nad ei pea inimest lõpmatuseni tundma - vaid mõnest hektest tabavad nad ära teise puudused ja nõrkused, mida kasutavad omakorda müüdava toote personaaltasandil edukaks reklaamimiseks.
Sul tekib tunne, et see toode, mida sulle järjekordselt pähe määritakse - kui seda toodet määritakse tõeliselt hästi pähe, siis sa tunned end koos sellega parema tervikuna, inimesena.

Aga mida saab sel juhul müügimees? Mida sai minult see isik, kes äritses endaga? Ka see on nii selge - mis on tõepoolest nii ka olnud - inimesed, kes müüvad ennast brändina - nad ei taha raha misiganes muud väärtuslikku asja - nad vajavad imetlejaid. Neisse uskujaid, olenemata ka kui cräpp see toode ehk nemad tegelikult on. Mida rohkem gruupisid, seda kindlam tunne ning rohkem adrenaliini, et goalida uusi eesmärke.

Well, ametlikult mina lahkun nüüd sellest listist - sektist. Ma muidugi ei tea, kui palju seda on näha - ega seda vist ei saadagi aru. Kuid mind ausalt see ei häirigi - peaasi, et ma ise sain aru - see ongi kõige tähtsam.

Reklaami ohvriks langevad nõrgad, või ka tugevad, kui neil on segased ajad. MA ei tea kui tugev ma olen - aga no nii nõrk ka pole, et eluks ajaks selle brändi ohvriks jääda. Miks ma peaksingi? SEe oleks absurdne ju! See oleks tobe, et kui ma imetleksin teist inimest omaduste pärast, mis mul ka endal on samahästi olemas. Ma olen arukas, seltskondlik, huvitav, mul on välimust, ka stiili, im fan and the one, kui tahan, paistan teistest välja, erinen, olen artist. Ma tean seda, kuid ma ei toonita seda pidevalt endale ning veel vähem oma kaaskonnale ning inimestele, kes mind ümbritsevad. Kui see tõesti nii on - kui ma tõesti olen nii lahe inimene - no siis saavad nad ise ka ju seda aru.

Palusin ühel inimesel kunagi end kritiseerida - ta ei oskand kohe midagi välja tuua ja lubas minuga ühendust võtta, kui midagi meenub. Ta pole seni ühendust võtnud - nojah - arvatavasti on tal see meelest läinud - aga no siis pole ka kohe sellist midagi halba öelda ju.

Ma olen laias laastus normaalne ning säran rohkem kui see Jõgeva kollane kartulisort.
Mida kuradi pärast ma peaks siis end nii effing armastama, et ma mujal ei näegi muud kui ainult ennast. See tähendab, et pean ennast ideaalkujuks, Greenwichi nulliks.
Sa tead, milline sa oled. Sina oled alati enda jaoks olemas, sa ei kao kuhugi. Sa oled alati endaga kaasas. KAs sind juba liialt ei saa, kui lisaks enese pidevale eksiteerimisele, sa ka veel upitad ja väljendad end igas võimalikus formaadis? Kuhu mahuvad siis ümbritsevad inimesed? Me kõik oleme endi jaoks ülimad - sellised isikud, kes 10 palli süsteemis saavad no 8,5 küll ära. Kuid siiski vähesed julgevad endale maksimumi anda. SEst targad inimesed teavad, et neil on vigu ka - nüüd tuleb see jutt et keegi pole ideaalne ning eksimine on inimlik ja blablabla . . .

Well kui kulunud see ka poleks - see on tõsi. Nii et selle asemel, kui inimene tõesti kunagi ihaldab saada 10 palli 10st, siis üksi pole see reaalselt saavutatav. SElleks ei tohi ta end idealiseerida - ta peab "mina"st kaugemale vaatama ning siduma endaga kaaslasi, kellel on omadused, mis algisikul puuduvad. Kuulsaks ei saa üleöö ja üksinda - selleks saab perioodi järel ning tiimitööga.

Imetle pigem teisi, kellel on midagi, mida sinul pole. Kui saavutad selle olematu, küll tulevad ka inimesed, kes omakorda avastavad Sinus midagi, mida neil pole. Nad imetlevad sind. Kuid no viimane asi, mida nad teada tahavad, on see, et ka Sa ise imetled ennast - ainult ennast.

Enese tunnustust on lihtne saada - aga ka teiste oma ?




Khuul ja järjekordne Stiil video popidelt idiootidelt. AGa mis värk nende tantsuliigutustega on? Juba Eesti laululgi iga teine bäck tantsija tegi neid. Tekibki tunne, et nüüd kõik, kes ei pääsend Oslo eurovisioonile, need värvati popidioti videosse. Ju masendusest ning puudusest tööturul olid nad odav massmaterjal.


gutsigutsigutsidoltsidoltsidoltsiversatsisatsisatsi.

1 kommentaar:

Anna ütles ...

mulle meeldivad need paralleelid mis sa oma sissekannetes välja tood !!