aprill 08, 2010

If life is a SIMSgame

Me elame Simsis. Meil on igal omanik, mõnel on see ühine.

Täna tundsin küll, saabudes raadiost ühikasse, et inimesed lihtsalt kõndisid emotsioonitult kuhugi. Ei teinud möödudes üksteisest väljagi.
Mina elan University sims paketis. Minu omanik ei ole väga proo. Ta teab, mida teha - teab basic nippe. Kuid ta pole veel kindlat strateegiat välja arendanud. Et kasvatada mu healthy skilli, ta laseb mul iga päev treppidest kõndida. Ta pole eriline mängur. Kuid ta on aus. Ta ei kasuta raha cheati. Seetõttu tulen alati ots otsaga kokku. Ta tahab, et ma ise kõik teeniksin. Ülikooli kõrvalt on seda raske teha. Kuid ta ei saa aru, et see ikkagi oleneb ju temast.

Ma arvan, et ta on naissoost. Ta pidevalt eksperimenteerib mu välimusega - vähemalt riietega. Soengut ta miskipärast mulle uut ei pane.
Minu karakteri loomisel, ma arvan, et ta pani mulle elueesmärgiks see deitimisvärk - no see hookerchikk. Suurt raha ta küll ei aja taga. Perekonda ma ka ei taha - arvatavasti pole ka see mu laifgoal. Ning teadusest pole ma ammugi huvitunud. Jap - mingi party-person olen iseloomult. Mul on väga kõrge tähelepanuvajaduse skill. LAhkust on ka palju. Lazyt on ka palju kriipsukesi topitud. Ning puhtust ka ei hoia. Ma arvan et mu turn-off on paksud inimesed ning hais? Kuid turn-on - emm, tumedad juuksed ning . . . eeem. . . haha - raudselt see palja torsoga tüüp.

Mu omanik - ta omab ka teisi karaktereid. Ma arvan et ta on K tegelase mingi tuttav vms, sest päris paljud jooned kattuvad mul temaga. Või strateegia. Minu omaniku puhul olematu strateegia.

Skillideds oman ma keskmist kunsti skilli. Tegelt natuke üle keskmise. Kokandust oskan ka. Noh enamik ongi keskmine või alla selle. Praegust viimane asi, mida ta mul lasi teha - ta lasi mul peegli ees taielda ja arendada mul seda speech-skilli.

MA arvan et mu omanik pole enam sellest mängust sees. Vähemalt mitte Sims2 versioonist - ju testib 3'e. Minuga ta lihtsalt eksperimenteerib. Ja värdjas ofkoors salvestab ka oma eksperimendid. Ta suhtub ikkagi minusse pohhuilt. Hook-upib mind lambikatega, laseb mul lambikaid asju teha. Ju tegeleb mingi uue inimesega, proovib kuskelt otsast peale alustada. AGa ta võiks siiski mind natuke arendada, sest no ma võin üksi soolot ka teha, inimestega tutvuda jne. Aga kuidas ma inimesega tutvun kui ma ei saa sealt "tell a joke" - faasist edasi. Esimesed kaks korda see mõjub, kolmas kord võõras läheb aga liikvele ning hakkab lambist su majas külmkappi tühjendama. Ning kui ma proovin "give admire" teksti panna, siis ta saadab mind persse. MA olen suhtleja isik, aga tahumatu ning kohati liigselt aktivist. Viimase uus-tuttava ma oma liigse innukusega ajasin minema. No samas temaga nagunii kohtusin ma taaskord oma omaniku haiglasel deitismisvärgil.

Skille peab keegi mul arendama. Simsi elu on depressiivselt kurb. Ning võtaks ta mult selle vananemise koodi ka maha - siis mul poleks midagi selle vegeteerimise vastu.

Ju omanik on oma elu leidnud. Teadagi - kevad ja särkvärk - ei passi enam toas ning ei noulaifi ja ei istu arvutis.

Ainus mis ma kardan, et varsti ta lukustab mind tuppa ning paneb põlema.

4 kommentaari:

Helena ütles ...

Kusjuures ma olen ise ka päris palju sellele mõelnud, et vb on kuskil keegi, kes juhib meie elu ja mängib meie kui nukkudega. Et miks vahel asjad lähevad ühtmoodi ja siis hoopis teisiti. Et kuskil on miskit, mis neid muutusi põhjustab. Ja meil on lihtsalt olla "au" nendeks nukkudeks. Sest me oleme ju ka ise need, kes teistega "mängivad"...

Tartu jalgpalli digimuuseum ütles ...

ilus tekst on, kujundid ja emotsioon. ma vb ei nõustu isiklikult, aga arvan, et hästi kirjutatud, ehedalt!

David ütles ...

Minu omanik võiks vähem klikkida igale poole ja "Walk here"-ida ning rohkem "Find a job"-i muljuda. Raha tšiidid kuluks ma marjaks ära, siis saaks rohkem stuffi endale osta - võibolla paar maali seinale ja Vacationis kuskil ranna ääres peesitada..

S ütles ...

And dont forget to hire the made and install burglar alarm !