jaanuar 04, 2010

I'm so Ironic B*tch!

Seoses sellega, et 2 minuti pärast on ametlikult uus päev, mis tähendab, et mul on eksam, plaanin siia teha selle aastakümne esimese sissekanne. JA deeeem - see algab minapildis enesesse süübimisie ja analüüsimisega, mida lugedes mu psühholoog ( kui selline peaks tekkima ) suudab panna mulle diagnoosi, milleks oleks : Ur Faking irooniline!
See on täiesti tõsi, see eelnevgi sissejuhatus oli irooniast nõretav. Kõik mida ma ütlen, teen, on ju irooniline. Tegelikult olen selle tõiga kallal juba juurelnud pikemat aega. ERiti viimastel kuudel. JA avalikult in reality in mai feiss tuli see ühes kommuunis, kus ma taaskord vastasin oma treidmargis - iroonias. TEgelikult jäi see poolikuks ning ei olnud korralikult vormitud - aga ma ise olin üli rahul sellega. Kuni tuli vastus. JA siis ma mõistsin, et võõrastega pole mõtet iroonitseda, need ei mõista seda kulda. Või kräppi.
Aga selle kommuuni vastusega - sorri, naersin selle peale, internet on aind hunnik baite, mis otseselt in ur feiss ei kõiguta ju. Kõik mis öeldakse, tehakse - on kauguste tagant.
Igatahes - its true - sarkasmiprintsess on transformeerunud irooniachikiks.
Minu järjekordne kampaania ( kuna see Orkut.com'i oma oli päris edukas ):
Ma ei iroonitse selle nädala lõpuni. ( TEgelt see pole originaalne, ühes seriaalis "8 reeglit, kuidas . . . . " ei tohtind üks õdedest teatud aja sarkasmitseda. )

Mis mind kõige rohkem iroonia juures häirib - see tekitab inimesest mulje, et ta on kibestunud. No mina küll ei taha endast sellist imagot levitada - sest hetkel pole õnneks olla millegi üle kibestunud.

Efff - tahtsin siia midagi iroonilist lisada veel, et luua seost mu postituse ja gaga ning Kerli battle'ga, kuid ma ei tohi. Nädal aega pm. Oeh.



TAhtsin seda lugu ammu postitada. This is the best!


Nii stiilipuhas - nii Ines!

JA nii hea, et eelneva aasta popmuusikat saab võtta kokku ühe videoga:





AAA ja üks A küsis, et miks mu blogi ei kajasta värvikaid uusaasta meenutusi. No ütleme et kõige värvikamad hetked mu jaoks olid need, mida kuulsin teiste suust.


P u n k t !

2 kommentaari:

Helena ütles ...

Jah, iroonia ei ole alati hea. See teeb teised kurvaks, sest nad mõtlevad, et mida nad valesti tegid, et neile nii vastati. Endal on küll hetkeks hea tunne - sai ära panna, ownida. Aga kas see on seda väärt - kui sellega teed kurvaks oma lähedased..?
Siuke filosofeerimine siis. Kuule - Keerlen on ülivana laul juba ju. Kuu on tal ka hea laul. Pane seda ka kunagi. See on Raua tehtud muide ;)

S ütles ...

ma tean et see vana - aga see klassika lihtsalt