jaanuar 09, 2010

hahaha - haige feil - aga see on nii originaalne, et ma jätan eelmise sissekande alles. See eelmine on tegelt selle pealkiri. Aga kogemata vajutasin pärast pealkirja kirjutamist enterit ning post was published :D

Ja praegu ma pressin A'lt kommentaari msnis oma eelmise postituse alla. Deem - ta käseb mul vait olla ning tahab oma antiiki lugeda.
Ja ma kuulan Vampire weekendit lõpuks ikkagi. See on kooslus, mis on pikemat aega mu muusikamaitse uksele koputand, kuhu pääseb aind kutsetega. Noh, enivei, sess omastas talle selle. Kellelegi ei meeldi sess. Ta kutsub igasuguseid nolke mu maailma. Nagu effing lahtiste uste päev oleks mu peas. Täna käis mingi ennustaja ka ning näitas kuidas peopesast lugeda.

AGa tegelt VW on hea. Tõsiselt. Ma ei viitsi seda kiita - aga ta on seda väärt.

Ma paneks siia terve nende albumi "Contra" mida soovitan soojalt. Aga siia esimene lugu, mis jõudis minuni juba semestri alguses. (( see pole üldse nende esimese plaadi stiil küll, aga Dolce on see igatahes ))



Aga mida veel ma võin siia m u l i s e d a ? Kuna need on nii rändom teemad, panen ma iga ette tärni. Lihtsalt sessi ajal ei saa aretada korralikke teooriaid - lihtsalt ei tohi mõelda muudest asjadest - muud on palju paremad kui mingi folk a eksam - kuid kuid .

*
*
*
*
*
*


Ah eff - ei viitsi saasta ka ajada, tegelt hea et VW sain postitatud ning kvaliteettekst on kusagil kaugustes alles. Reede saabub 21. jaanuar ning pärast seda ka kvaliteet-glamuur elu !

!

1 kommentaar:

Helena ütles ...

on tõesti hea. praegu kuulan jälle. aga täielik india ka ikka - jään oma arvamuse juurde :D mitte et mul midagi india vastu oleks :)